Student outfit

Hej på er alla!
Sorry för den otroliga dåliga uppdateringen som har varit nu ett bra tag, men ska försöka att ändra på det.
Nu har jag fotat kläderna som jag ska ha på mig den dagen som jag tar studenten, så här nere kan ni få se de men det var jätte svårt att fota vita kläder mot en vit vägg.

Imorgon så ska jag åka över till Tyskland och vara där över dagen, så man får stiga upp tidigt imorgon för att båten går vid kvart i åtta. Men det ska bli kul att komma till ett annat land nu, det var så länge sedan som man var utomlands.

I för går var jag och mamma på Ullared och shoppade loss, det var mest till studenten som vi köpte till som tex plast talrikar och sånt mm. Men jag fick ändå lite med mig hem till mig själv, kommer att lägga upp en bild på vad jag har köpt sen i ett annat inlägg.  

Har inte mer att säga just nu.. 
xoxo


Klänning från M&Q


Kavaj från Gina tricot


Och så klart min fin fina mössa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback