9e maj 2012

Halloj alla!

Just nu känner jag mig bara helt överstressad, har så himla mycket nu i skolan så det e inte klokt! Men man får tänka att det e sista rycket nu sen slipper man allt som har med  "skol läxor" att göra, skönt ska det bli. Vi har ett stort prov imorgon om samhällsekonomi, hatar värkligen samhälle det kanske hade varit roligare om man hade haft en bättre lärare i det men men nu e det som det e och det går inte att göra något åt det.

Igår kväll var jag väldigt duktig tyckte jag iallafall. Jag bestämde mig för att gå ut och gå en runda alltså det var inte att gå i vanligt tempo ( jag gick snabbt, riktigt snabbt ) det slutade med att jag nog gick mer än 7 km faktiskt, känner mig riktigt duktig. Har bestämt att jag ska börja träna, måste få upp min kondition + att jag måste gå ner helst 3 eller 2 kg, det kanske låter löjligt men jag har gått upp 3 kg tror jag att det e på kanske 1 eller 2 månader. Ska inte gå på massa gym och hålla på med en massa aparater, nä det tycker jag e jätte trist istället ska jag börja gå en olika pass typ som zumba mm.

Det var allt för mig just nu!
Ha det bra alla blogg läsare 

xoxo

   

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vi håller oxå på med samhällsekonomi nu i skolan.

Så jäkla tråkigt!!

2012-05-09 @ 20:56:35
URL: http://ttye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback