6e maj 2012

Hello!

Sorry för den dåliga uppdateringen här på blogg men jag har haft så mycket att göra med skola mm så har inte haft tiden att blogg, men det ska jag försöka ändra på.
 
Igår var jag på min student bal 2012-05-05. Det var kul att få vara med om det, man får ju bara en chans att gå på en bal i livet + så tyckte jag att det var väldigt kul att titta på hur de andras klänningar såg ut hehe. Vi hade väldigt tur med vädret, solen var framme och det var rätt så varmt men det blåste ändå väldigt lite. Vet inte om jag kommer att lägga ut en bild på mig hur jag såg ut får se om jag gör det. Komentera gärna om ni skulle vila jag att jag göra det.

Köpte ett par nya vita shorts häromdagen tänkte att jag skulle fota de så att ni kan få se de, men jag tror inte att det kommer att komma upp idag.
Har ingen bild att bjuda på så ni får nöja er med detta.

Puss
xoxo


Kommentarer
Postat av: Emilia

sv: tack så mkt! :)

2012-05-06 @ 19:28:38
URL: http://ttye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback