21e maj 2012

Hejsan alla!

Hoppas att ni har det lika bra väder som jag har det. Har varit strålande sol hela dagen + att det har varit jätte varmt, man svettas nästan ihjäl haha. Nä jag ska inte klaga, detta har man ju längtat efter så himla länge nu.
Det är andra gg för i år som jag har solat i bikini i trädgården så det är underbart väder, hela 22 grader och tro mig det har varit varmare :)

Passar en lite valp nu som ska vara här hemma i en vecka, jätte kul så då har man två st hundar här hemma.
Haha innan man gick till skolan idag så var man flitig att plocka undan alla hund leksakerna i deras korg, och sen när man kommer hem är typ hela hallen fylld med dom leksakerna igen. Blir nipprig, man går ju och snubblar över de hehe.

Idag är det bara 25 dagar kvar till STUDENTEN, ojoj nu e det inte många dagar kvar :D
Och igår var det 5 månader sen jag fick mitt körkort, det kändes typ som att det var 2 veckor sedan :P

Orkar inte skriva mera nu eftersom att det e från mobilen jag bloggar ifrån nu, men det blev ändå ett ganska långt inlägg.

Här är en bild på söta Gussi som han heter (det e inte min hund utan den som vi passar) när han har stökat till det igen.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Det är från Gina :)

2012-05-26 @ 18:22:31
URL: http://ttye.blogg.se/
Postat av: Emilia

Sv: tack! nej den kostar bara 99 kr :)

2012-05-28 @ 16:37:34
URL: http://ttye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback