sorry sorry..

Hej på er alla!

Vill bara de om ett stort sorry för att jag inte har bloggar nu på jätte länge. Men har inte haft orken och lusten, men nu ska det bli ändring på det ska ni få se.
Det är iallafall himla skönt att det är fredag, dagarna går så sjukt snabbt skönt på ett vis men lite läskigt också. Har köpt en kavaj nu i veckan som jag tänkte att jag skulle visa er sen, ska bara fota den först. Imorgon ska jag och mamma in till Malmö, min kompis ska även följa med som smakråd eftersom att jag ska titta på balklänningar, hoppas att jag hittar en jätte fin. Har redan tänkt lite hur jag vill ha den, den ska vara enkel där får inte vara en massa konstigheter på den.

Snart kl 5 ska jag köra ut till stallet för att rida hoppas att jag får den hästen som jag önskade förra gången, det vad Leon som jag gärna skulle vilja ha idag.
Men nu ska jag inte skriva mera för jag ska traska mer till köket för att se o där e något ätbart, är väldigt hungrig.

Kram!!


Kommentarer
Postat av: Maria Nordvall

sv: Tack så mycket! :D det är lite litet, men man får göra vad man kan av det som finns! :) hihi

2012-03-09 @ 15:41:08
URL: http://marianordvall.blogg.se/
Postat av: ~ L I N N ~

Tack! :)

2012-03-09 @ 19:35:16
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback