Beställt!

Har nästan precis kommit hem från skolan nu så jag satte mig vid datan för att gå igenom det man nu brukar göra som tex facebook och en massa bloggar mm.
Sen är det en produkt till håret som jag har letat efter jätte länge som heter maroccanoil som ska vara jätte bra för håret, så varenda gång jag har varit i Malmö har jag sprungit in i varenda butik men typ allt finns förutom det märket som jag ville ha. Och så nu hittar jag det inne på nätet, super glad blev jag så tydligen säljs de inte i butiker utan bara inne på webben. Tydligen så har det inte funnits så jätte länge här i Sverige, eller jag vet inte det e bara som jag tror ;) Köpte även en hårborste i samma märke också, den värkar riktigt bra. Så nu ska jag bara vänta några dagar så e de mina. 
Om ni också skulle vilja ha några produkter av maroccanoil så var det här jag beställde de ifrån
http://www.bshop.se/

Här får ni en lite bild på hur min hund ser ut, vist e han så söt :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback