4e mars 2012

Har inte hänt så jätte mycket idag men lite har det iallafall. Jag och pappa körde iväg innan idag för att jag skulle testa en bil som jag har vilja provköra innan, så då har jag fått prova på den. Det finns också en bil till som ag skulle vilja prova så den ska vi ta en annan dag. 
Vädret är inte allt på topp idag, det e jätte kalt och så blåser det hela tiden.
Nu hade jag tänkt att jag skulle försöka bada min hund för att han är ganska skitig nu i sin päls, men det är inte så lät att få in han i badkaret. Man får typ springa runt hela huset för att lyckas få tag i honom, haha sådan busig hund man har.


Det är inte jag som har tagit bilden på mig själv utan det är min vän Emmi Larsson..

Kommentarer
Postat av: Johanna Kvarnström - makeup artist

Vilken fin blogg du har! :)



Kika gärna in på min sminkblogg och var med och tävla om valfritt smycke! :)



http://scenbloggen.com/creativemakeupbyjohanna/2012/03/20/tavling-vinn-snygga-smycken/#respond



Ha en bra kväll! :)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback