20e mars 2012

Hello!

Sorry för en jätte dålig uppdatering men vi har haft så mycket läxor och ett prov. Men nu är jag helt ledig, har inte en ända läxa nu. Jag förstår mig inte på lärarna ibland, i flera veckor så kan man vara helt ledig från läxor/prov och sen helt plötsligt så bara lärarna bombar ner oss med massa läxor och prov. 
Men nog med det nu.. Har precis bakat kladdkakemuffins, test smakade de precis och de blev riktigt mumsiga kan ni tro :P Har inte tagit någon bild på de så får se om det kommer upp.
Förstår inte vart våren tog vägen, en period var det så himla fint och varmt väder att man kunde använda sin skinjacka, men nu har man fåt gå tillbaka till sin vinterjacka igen. Vill bara att det ska bli sommar NU...!

Jag vet inte om ni redan har hört detta men nu är det exakt 100 år sedan Titanic kolliderade med ett isberg, så den ska visas på bio igen fast i 3D, skulle varit rätt häftigt att se den i 3D eftersom att den är en av de bästa filmerna tycker iallafall jag. Om ni inte har set den borde ni göra det.

Ha det bra
Puss!!

Kommentarer
Postat av: Maria Nordvall

sv: åh tack vad snäll du är, jätte kul att höra!! :) kram

2012-03-21 @ 19:44:31
URL: http://marianordvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback