15e mars 2012

Hej alla blogg läsare!

Hur e det med er idag? Själv är det toppen bra. Är hemma nu för att vi har en lång lång håltimme men jag måste cykla iväg snart igen för att jag börjar kl. 12:40. Fick reda på att våra studentkläder har kommit (munktröjan/ tjocktröjan + byxorna) + andra klädesplagg som jag också har beställt. Så direkt när jag kommer till skolan ska jag hämta ut de. Igår jag i Malmö igen för att jag skulle prova balklänningen igen för att de skulle nåla in den för att den var lite stor till mig i midjan. Så efter att jag och pappa hade fixat det gick vi och fixade present till mamma och så hittade jag en jätte snygg stickad väst som kommer att användas mycket flitigt i sommar.
Det har varit super fint väder nu de senaste dagarna, det märks att våren börjar närma sig.

Nu måste jag sticka iväg till skolan igen.. Trist ja jag vet :/

Kram på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback