Webbshoppar

Hejsan bloggen!

Hur e det med er, själv mår jag toppen. Som det står i rubriken så sitter jag och webbshoppar inne på nelly, letar efter 2 st snygga bikini. Tror faktiskt att jag har hittat de perfekta som jag har länge letat efter.

Igår åkte jag till frisören för att både klippa mig + att färga håret lite mörkare, blev jätte nöjd med resultatet. Fick även reda på igår att jag fick MVG i slutbetyg i Special idrott, blev sjukt glad trodde värkligen inte detta. Senare idag drar jag till stallet. 

Har inte haft någon lektion värken igår eller idag och på måndag tror jag att vi kommer till att ha den sista officiellt lektionen men det ända som vi kommer att göra är nog bara att snacka betyg tror jag. 

Ner räkning :D
Studenten 14 dagar kvar
Italien 33 dagar kvar 
London 87 dagar kvar 

Här kommer två bilder på de bikinis jag har köpt. Det blev en "trend bikini" i USA flaggan och den andra i färgen orange som jag har vilja ha länge eftersom att den färgen kommer till att bli super snygg till en fin bränna.
 
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback