25e Juni 2012

Hej på er alla där ute!

För några dagar sedan när jag skulle gå in på denna blogg för att skriva ett nytt inlägg till er så hade hela blogg.se ändrat sig totalt, sjukt störigt.
Så jag bestämde mig för att skaffa en ny blogg på ett annat konto inne på devote.se istället. Devote var mycket bättre än blogg.se därför att man kunde fixa allt där inne mycket lättare.

Men nu är allt här inne som vanligt igen, men jag kommer ändå att fortsätta att blogg från devote istället.
Så fortsätt gärna följa mig inne på den bloggen istället som är då http://www.alexxandrapersson.devote.se/. Kommer ha denna kvar men kommer inte att blogg här ifrån mer, så följ mig inne på den andra istället.

Ha det bra 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback