Italien

Jepp den 4 Juli åker jag iväg till syditalien tillsammans med min familj och mina vän Emilia och hennes familj. Kommer till att bli så kul för jag har aldrig varit i Italien förut + att det var tre år sedan vi åkte tillsammans sist. Längtar så sjukt mycket nu efter sommaren så att jag snart spricker hehe. Ska bli intressant att komma till ett nytt land och se hur det ser ut där, har varit nu i Turkiet de senast tre åren i rad så det blir kul att prova på något nytt.
Är det någon av er som har varit i Italien? Hur e maten där, e den god?  

Visst ser det härligt ut!


Kommentarer
Postat av: Tove

Sv: Tack desamma! Gillar din design :D

2012-02-25 @ 10:10:23
URL: http://toveericssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback