29e februari 2012

Vill bara be om ett litet sorry för igår men jag sa faktiskt till er att jag inte kunde lova något ;) Men nu är provet över och det gick jätte bra så nu har jag inga läxor än så länge, skönt.
Om jag ska berätta lite om dagen så har det varit en normal skoldag som alla andra dagar, slutade vid kl. 12:00 så det var ju jätte härligt. Sedan när jag kom hem satte jag mig vid datan och tittade på gamla avsnitt av Svenska Hollywood Fruar genom tv, asså man tar en sladd och kopplar från datan till tv så kan man se det från den istället för att titta i data skärmen. Rätt praktiskt är det måste jag säga.
Sedan vid halv fyra tiden körde jag iväg för att gå på en ansiktsbehandling så nu e jag helt röd i huvudet haha xD

Märkte nästan nyss att detta har börjat bli en liten foto blogg, lägger typ bara in massa natur bilder men jag ska försöka ändra på det lite så ni får lite omväxling.
Nu ska jag fortsätta att se några fler avsnitt så får nu ha det bäst så länge!


Bilden är tagen från flygplanet när vi skulle landa i Turkiet förra sommaren, ganska häftig blev den eller vad säger ni? Men gud vad jag saknar värmen, vill bara till ett varmt land nu!

Kommentarer
Postat av: Maria Nordvall

sv: tack snälla! :)

2012-02-29 @ 20:11:08
URL: http://marianordvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback