25e februari 2012

Hej alla blogg läsare!

Idag har det också varit så himla fint väder. Känns mycket bättre nu om dagarna när solen e framme och värmer en, det behövs efter denna tråkiga kalla vintern. Min dag började med att stiga upp kl. 9:00 och sedan iväg för att  jobba till kl. 15:00. Så då har man jobbat i hoppa lite pengar, det e ju inte dumt hehe.
När jag sedan kom hem efter fyra timmars arbete satte jag och mamma igång med att baka kanelbullar, mums :P
Kommer till att passa en lite valp sen så då kommer man till att ha två stycken hundar springandes här i huset, men det e bara kul.

Här får ni ännu en bild som jag har tagit!


Ni får ha det så bra så länge.

Kram Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback