24e februari 2012

Hej allesammans!

Idag har jag inte gjort så jätte mycket, har städat typ hela dagen och varit ute med min hund några rundor för det är så himla härligt väder ute hela 7 garder är det nu, jätte nice. Känns nästa som att våren är på väg. Och nu sitter jag och pluggar, inte så kul att göra på sitt sportlov men vi har ett prov på onsdag så jag vill gärna få ett bra resultat. Vet inte riktigt vad som kommer att hända senare ikväll, får se vad som dyker upp.

Idag fick man reda på vad Victorias och Daniels lilla bebis ska heta och hon fick namnet Estelle Silvia Ewa Mary, alltså Estelle är hennes tilltalsnamn. Först tänkte jag vad e det för namn, gillade det inte så jätte mycket men kan säga att jag gillar det mer och mer. Det kom upp ganska mycket kommentare om att vissa inte vill ha kvar monarkin men det vill jag ha, tycker att det e något fint med det och så mycket historia som ligger bakom. Haha kan vara för att jag gillar historia. Oj nu drog jag upp detta igen för er men var bara tvungen att skriva det xD

Här får ni iallafall en riktigt vår bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback