23e februari 2012

Hej alla bloggläsare och välkommen till min blogg!

Här ska jag försöka slänga in minst ett inlägg varje dag men jag kommer inte att lova något eftersom att jag går sista året på gymnasiet. Vill värkligen satsa då på mina studier och försöka få bra slut resultat.
Det är några små ändringar som ska göras innan bloggen är helt klar som ni kanske kan se.
Jag hade tänkta berätta lite om mig själv och varför det kom sig att jag bestämde mig för att börja blogg.

Som jag skrev innan går jag sista året på gymnasiet som innebär att jag då kommer att tar studenten nu till sommaren, känns så sjukt härligt. Har precis skaffat körkort som jag då fick den 20 december som jag är väldigt glad över att ha, man kan köra vart man vill och behöver aldrig de om att någon ska köra en, riktigt nice. Några av mina största intressen är hästar, har ridit sen jag gick i andra klass men har ingen egen häst som jag skulle så sjukt jätte gärna vilja ha. Fotar väldigt mycket också på min fritid så här kommer det att dyka upp ganska många bilder som jag då har tagit med min kamera NikonD3000. Självklar hänger jag med mina kompisar så fort man får en ledig tid och inga läxor.
Hur det kom sig att jag bestämde mig för att skaffa en blogg var egentligen min kompis som tjata på mig att jag skulle göra det. Och nu har jag denna, får se hur länge jag kommer till att vara aktiv här inne.
Nä nu ska jag inte skriva mera så ni får ha det så bra så hörs vi snart igen.

Kram på er alla!


Här får ni första bilden som har tagit i sommras när jag och min familj + mammas kusin mm var i Helsingborg. En av mina favorit bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback