Resa bokad!!

Hejsan alla, hur har det varit med er idag? Själv har det varit en sjukt bra dag.
Imorse kl. 8:00 körde jag och Emmi ut till stallet för att hon skulle tävla och det gick jätte bra för henne. Körde hem vid halv 4 tiden och sedan gick jag till Josefin för att vi skulle boka resan till London :) TJOHOO äntligen ska jag få komma dit, vi åker den 17 augusti och kommer hem sent den 30. Haha vi kommer hem dagen innan jag fyller år men det gör inget.

LONDON här kommer jag, bara 120 dagar kvar!! :D
Ser det inte inte coolt ut.. 


Bilderna är tagna från google, men det e jag själv som har satt ihopa de!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Emilia

hehe vet inte om jag är så brun faktiskt!

Ja jag hade tänkt att börja blogga igen lite då & då.

Nej jag ska försöka att inte glömma bort brevet :)

2012-05-06 @ 14:48:52
URL: http://ttye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback