4e april 2012

Godmorgon bloggen!
Sorry för att jag har varit dålig på att uppdatera, men nu när jag e i Småland och besöker Emilia vill jag inte precis sitta vid datan hela tiden och blogga, vill umgås med henne så mycket som möjligt för sen dröjer det tills vi ses igen.
Men idag kommer jag iallafall att åka hem igen så då kommer väll bloggen att flyta på igen.
Igår var vi i Växjö och shoppade som in i, vi var i en ganska stor galleria som heter Grand. Där fanns precis alla de klädesbutiker som jag ville in i.
Det var länge sedan som jag shoppade så mycket som jag gjorde igår, beror lite på att jag måste spara pengarna först och främst till London resan. Får se om jag orkar att fota alla kläderna, kanske gör det innan jag åker eller så gör jag det när jag kommer hem igen.
Nä nu ska jag göra mig klar för att vi ska gå ut och fota i det fina vädret.
Puss!
xoxo
En bild från i måndags..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback