23e april 2012

Hejsan bloggen!

Måste bara börja berätta detta!
Asså jag är helt seg, stiger upp kl. 8:00 för att man börjar skolan kl. 9:00 tror man iallafall. Men sen visar det sig när man väl har cyklat ända till skolan så är det låst, och jag bara va varför e det låst? Så tittar man i sin almanacka och ser att vi har studiedag idag. ÅÅ hur fan kan man missa att man är ledig från skolan, det e nog bara jag som kan det tydligen haha xD Får väll hålla med Emmi nu att jag är ett litet "kinder ägg" haha, jag ger mig nu.
Snacka om att man börjar bli less på skolan nu men jag får försöka stå ut den korta tiden som e kvar, det är bara 35 skoldagar som jag har kvar och det är ju ingenting om man tänker efter.

Nog med detta nu.. Igår tog jag och Emmi bilen in till Malmö för att vi skulle in till HÖÖKS. Emmi skulle köpa vita ridbyxor för att hon ska tävla på söndag och själv hittade jag en ur snygg tjock tröja, ska fota den så att ni ska få se den. Själv ska jag inte tävla för att jag har ingen häst just nu som jag känner mig säker på. Istället ska jag vara Emmis moraliska stöd, ska hjälpa henne dagen innan och på själva tävlingsdagen. Ska bli kul det med lycka till vännen :)

Här kommer två bilder som jag har tagit från min trädgård idag, det börjar bli vår/sommar!


Ha det bra
xoxo

Kommentarer
Postat av: emmi

Hihi tack! :D är jätte jätte jätte taggad nu :D

2012-04-25 @ 22:07:13
URL: http://eemmilarssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback