1e april 2012

Halloj alla läsare!
Hur e det med er idag, själv så är det toppen.
Har gått på påsk lov nu som kommer att vara i en hel vecka och det är verkligen super skönt. Lovet har börjat jätte bra, i går så hade vi tjejer en filmkväll så det var värkligen jätte kul. Men filmen som vi hyrde var inte lika lyckad haha det var den sjukaste filmen jag någonsin har sett, asså den hade typ ingen handling eller så var det jag som inte förstod det haha xD

Imorgon så ska jag ta tåget upp till Småland för att hälsa på en efterlängtad vän som jag inte har träffat sedan nyår, ojoj vad jag längtar tills imorgon så nu håller jag på att packa för fult. Eller ja det blir bara tre dagar jag kommer att vara borta tre dagar så jag kommer inte att behöva så jätte mycket med mig, men jag brukar alltid ta med lite extra för att man vet aldrig. Jag vet inte riktigt vad vi kommer att göra men vi ska åka in till Växjö iallafall. Sen hoppas jag på att vi kan se Paranormal Activity 3 för jag har inte hunnit med att se den än, alla som har sett den har sagt att den ska vara jätte bra iallafall bättre än 1 & 2.

Idag e det 1e april och det vet ju alla vad det betyder, men jag har faktiskt inte blivit lurad av någon än så länge idag annars brukar jag bli det för jag e så sjukt lätt lurad haha xD
Har ni blivit lurad idag?

Nä nu ska jag fortsätta att packa klart!
Ni får ha det så bra så länge

Puss
xoxo


Kameran kommer själklart att följa med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback